ogrodniczka ogrodniczka
294
BLOG

Może PiS już zna wyniki??? Wyborów oczywiście

ogrodniczka ogrodniczka Polityka Obserwuj notkę 8

Mam cichą nadzieję, że PiS - nie nagłaśniając tego zbytnio - przygotowało się do wyborów. Mam na myśli obserwatorów, mężów zaufania itp.

Wiele mówiono, między innymi w TV Trwam, o postawie obywatelskiej obywateli, która to postawa mogła zapobiec lokalnym oszustwom w podstawowych komisjach wyborczych.

Niestety nie mogłam się dodzwonić do prowadzących program aby spytać, czy sami członkowie PiS i ich rodziny/przyjaciele również wykazali się taką postawą. I czy mają dane ze wszystkich komisji obwodowych.

Bo jeśli tak, to te dane plus zdjęcia wywieszonych protokołów mogą spokojnie wystarczyć. I wtedy podliczenie głosów jest możliwe z dużą dokładnością.

Czy ktoś coś wie na ten temat?

ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka