ogrodniczka ogrodniczka
192
BLOG

A ja czekam i czekam na H. G. W.

ogrodniczka ogrodniczka Polityka Obserwuj notkę 9

Zielone misteczko może się niedługo zazieleni. Wiosna.

O ile mnie pamięc nie myli - w czasach rządów koalicji PiS-u i dwóch nieistniejących już partyjek - miało miejsce białe miasteczko, pielęgniarek.

I o ile mnie pamięć nie myli podtrzymywała je na duchu i ciele p. HGW (Bufetowa - jak mawiają w Warszawie). Całą sobą - przeciw premierowi JK.

Były chyba kanapki, termosy z kawą no i ciepłe słowa.

Podczas ostatnich wyborów słyszałam deklaracje od kandydatki, że burmistrz miasta jest wprawdzie partyjny, ale że działa zawsze w interesie wszystkich.

Kiedy wreszcie przeniesie kanapki i kawę dla uczestników zielonego misteczka?

 

ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka