ogrodniczka ogrodniczka
138
BLOG

Podziękowanie :-)))

ogrodniczka ogrodniczka Polityka zagraniczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 8


Opadł już kurz euforii po wizycie D. Trumpa w Polsce. Czułam to bezpośrednio, stojąc na ul. Miodowej pamiętnego 6 lipca. I wtedy też zrozumiałam, że propolski tekst przemówienia MUSIAŁ być konsultowany z Polakiem.


Po powrocie do domu, dowiedziałam się, że był to prawdopodobnie prof. MJ Chodakiewicz i/lub J. Lenczowski. A to znowu było bezpośrednią konsekwencją wsparcia przez Chodakiewicza prezydentury D. Trumpa

Zresztą sam Profesor zapytany przez dziennikarzy TVPInfo o fakt konsultacji przemówienia, nie zaprzeczył.


Na początku lat 2000-ych byłam na wykładzie/odczycie młodego historyka dr. MJ Chodakiewicza. Odbyło się to na UW. Pamiętam, że wykład był świetny, zupełnie niepoprawny politycznie. Prelegent omawiał temat, korzystając z wielu źródeł historycznych. Pomyślałam wtedy z żalem, że szkoda, iż taki zdolny naukowiec i erudyta żyje i pracuje w USA, a nie w Polsce. Ale teraz widzę, że Opatrzność miała względem niego całkiem inny plan i w to nowe zadanie Chodakiewicz wpisał się idealnie. Po prostu znak!


Dziękuję więc D. Trumpowi ale przede wszystkim p. Chodakiewiczowi i innym osobom, które wsparły swoją wiedzą i mądrością piękne programowe przemówienie.


Ps. P MJ Chodakiewicz miał też swój blog na S24 – w zasadzie ma nadal. Ale ostatni wpis pochodzi z r. 2011. Potem już chyba nie miał czasu na słowne utarczki i jałowe dyskusje z niektórymi blogerami.


https://wiadomosci.wp.pl/to-oni-mieli-pisac-przemowienie-donalda-trumpa-dzieki-ich-pracy-pis-moze-tryumfowac-6141623542388865a


Ps.2 Miałam wkleić zdjęcie kwiatków - dzikich goździków ogrodowych - ale mimo wielu prób nie udało mi się. Wkleja owszem - ale obraz jest obrócony o 90 st. :-(




ogrodniczka
O mnie ogrodniczka

Jestem, więc myślę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka